واقعا چرااااا چراااا چرااا چرا همیشه محکم حرف میزنم؟؟؟؟ چرا یکم نازو عشوه توصدام نیس لامصب دل یکی بره! چراااا من همیشه بامردا وحشی برخورد میکنم ایییییش...